tjejer vs. killar (Pernilla)

Idag var tjejerna utklädda till killar och killarna till tjejer. Var ändå roligast att se killarna som tjejer, riktiga sexbombs! Stinae var ganska så het som kille också, nu är det inte alls länge kvar tills allt detta är slut och man inte har klassen att umgås med varje dag. Det kommer bli tråkigt men även skönt att slippa läxor och så, men klassen kommer man sakna i sinne.

Imorse var jag och min bror och hämtade mamma och pappa på flygplatsen, dom var bruna och fina :) Ikväll ryktas det ju om klassfest, nu är början på en rad ohälsosamma dagar men det är kiiing :D Har även träning idag fårse hur jag gör med min kväll, fest blir det då ialla fall :)




pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0