Party (Pernilla)

Igår festade jag med amanda, vi sjöng singstar och bara chillade! For på calles satt där och myste på drack cider! Sen gick vi i kylan till olles där vi blev kvar hela kvällen träffade ganska mycket roligt folk igår!! =)
Kom hem vid tre, imorse började jag jobba halv9 GREAT! mådde ändå king så det var, king!

Efter jobbet for jag och hämtade mitt singstar och alla mina andra grejer som jag hade hos amanda! För ikväll vankas det fest hos mig med kågegänget! GREAT!

Ser även på melodifestivalen nu som för övrigt är i VÅRAN STAD, SKELLEFTEÅÅÅÅ! Har ju som "hängt" med alla artisterna i veckan på hotellet där vi har praktik för där bor ju alla! =)

Vad gör ni ikväll ???


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0