Alltså snön, vad händer?? (Pernilla)

Otrött jag är, först skola, jobb sen träning. Bättre blev det ju inte att jag gick till och från träningen, räätt LIITE snö. Detta är ju sinnes, hoppas jag vaknar imorgon med plogade vägar och en ren och fin väg det skulle göra min dag!! När jag gick hem från träningen kokade det verkligen inom mig för jag var så arg på snön!

Imorgon är det inte vilken dag som helst, utan det är ammes dag!!! =D
Fan vad kul det kommer bli :D Imorgon blir det en kväll med massa tjejer och garanterat massa skratt =)

På söndag är det även fotbollscup som gäller, ska vi vinna iår igen ? JAJJEEMÄNN!


Nu kör vi !

PUSS

Kommentarer
Postat av: jajje

Ni får ha så trevligt =)

2009-02-05 @ 23:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0