19:06 (Pernilla)

Buss #16 mot Hälla, Västerås

Två tjejer ~17 sitter på en fullpackad buss. Tjej 1 kollar hela tiden omkring sig, som för att kolla att ingen hon känner sitter på bussen.
Tjej 1: Åh, förresten, vet du vad som hände när jag var hemma hos honom sist?
Tjej 2: Vadå?
Tjej 1: Jag skulle på toa, och dörren stod olåst så jag gick in, och där stod hans pappa naken framför spegeln och rakade sig med en rakapparat, därnere!

tjuvlyssnat.se

Haha asså vad skulle man göra i den situationen?!

En annan fundering som jag läste på en sida var:

Varför har byggnader som ska var öppet dygnet runt överhuvudtaget lås?

___________________________________________________________

Nu skulle det vara skönt med lite sol och värme!


snyggingar från pdol hahah =)

och glöm inte frågestunden (finns i ett inlägg, längre ner)

HAAADEÉ!=)


Kommentarer
Postat av: Chacha

haha guud så pinsamt!



söt bild!

2009-02-03 @ 19:15:32
URL: http://spellme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0